iPod, sex, Apple & Obama
Jedan novi video preuzeo je poziciju 1 na listi najgledanijih YouTube videa svih vremena. Do sada najgledaniji video bio je Evolution of Dance sa blizu 80 miliona pregleda, a novi šampion ima oko 100 miliona pregleda. Samo u poslednje tri nedelje video je pogledan preko 30 miliona puta.
Radi se o muzičkom spotu za pesmu "My Hot Hot Sex" brazilskog benda Cansei De Ser Sexy. Spot i pesma su simpatični, ali ne i spektakularni. Mnogi do pre neki dan nisu čuli za ovu grupu a ni za ovaj spot, pa se postavlja pitanje kako je došlo do tog uspeha.
Po jednoj teoriji, 'krivac' za uspeh su vešto odabrani vrlo traženi tagovi koji su učinili da mnogi koji pretražuju internet i YouTube nalete na ovaj video. Između ostalih među tagovima su: sexy, music, iPod, hot, sex, apple, computer, Barack, Obama. Pored toga ova muzika korišćena je u jednoj popularnoj reklami za iPod Touch što je doprinelo gledanosti "My Hot Hot Sex" spota.
Po drugoj teoriji, radi se o manipulaciji i veštači generisanim pregledima. Tako je na jednom blogu primećeno da video, u odnosu na veliku većinu ostalih sa top-liste najgledanijih, ima nesrazmerno malo ocena (ratings) u odnosu na broj pregleda (views) što bi moglo ukazati na to da su pregledi generisani automtaski.
U međuvremenu YouTube je uklonio video sa liste najgledanijih i ispituje situaciju.
A evo i videa:
Radi se o muzičkom spotu za pesmu "My Hot Hot Sex" brazilskog benda Cansei De Ser Sexy. Spot i pesma su simpatični, ali ne i spektakularni. Mnogi do pre neki dan nisu čuli za ovu grupu a ni za ovaj spot, pa se postavlja pitanje kako je došlo do tog uspeha.
Po jednoj teoriji, 'krivac' za uspeh su vešto odabrani vrlo traženi tagovi koji su učinili da mnogi koji pretražuju internet i YouTube nalete na ovaj video. Između ostalih među tagovima su: sexy, music, iPod, hot, sex, apple, computer, Barack, Obama. Pored toga ova muzika korišćena je u jednoj popularnoj reklami za iPod Touch što je doprinelo gledanosti "My Hot Hot Sex" spota.
Po drugoj teoriji, radi se o manipulaciji i veštači generisanim pregledima. Tako je na jednom blogu primećeno da video, u odnosu na veliku većinu ostalih sa top-liste najgledanijih, ima nesrazmerno malo ocena (ratings) u odnosu na broj pregleda (views) što bi moglo ukazati na to da su pregledi generisani automtaski.
U međuvremenu YouTube je uklonio video sa liste najgledanijih i ispituje situaciju.
A evo i videa:
1 comment:
Хвала за занимљив блога
Post a Comment