Viralni marketing
Viralni marketing je, uprošćeno rečeno, vrsta marketinga u kome se reklame prenose dobrovoljno od strane samih korisnika. U idealnom slučaju svaki korisnik ih šalje većem broju novih korisnika šireći reklamu ogromnom brzinom, takoreći brzinom širenja virusa, sve dok cela ciljna grupa ne postane 'zaražena'. Međutim, da bismo reklamu dobrovoljno prosledili nekom drugom, tj. da bi viralna kampanja postala uspešna, ona mora ostvariti vrlo pozitivan efekat na nas, npr. izvući jedno dugačko "Vauuuuuuu!" ili nasmejati nas do suza.
Evo i moje najkraće moguće top liste 'naj' viralnih kampanja:
Evo i moje najkraće moguće top liste 'naj' viralnih kampanja:
1. Shaveeverywhere - 'neodoljivi' dasa u bade-mantilu objašnjava prednosti Philipsovog "Bodygroom" brijača.2. Absolut Kravitz - globalni muzički eksperiment Absolut votke: pesma Lenny Kravitza i njenih 10 remiksa od strane 10 izvođača sa svih strana sveta.
3. Dove Evolution - kompanije Dove prikazuje evoluciju od devojke prosečne spoljašnosti do lepotice postignutu pomoću šminke i Photoshop-a.
Na našim prostorima ponuda 'viralcima' nije bogata kao u svetu. Poznata mi je kampanja za jednu političku partiju (linka nema budući da "Internet, brajko!" blog nije mesto za promovisanje političkih partija). Tu je i vrlo simpatična i opuštena kampanja Limundo tima čiji jedan deo možete videti na YouTube-u:
No comments:
Post a Comment